W wielu miejscach wykorzystuje się sprzedaż biletów. Nowoczesny system online zacznie ułatwia i przyspiesza ten proces. Nic więc dziwnego, że wiele firm oraz instytucji z tego rozwiązania korzysta. Przede wszystkim system sprzedaży biletów sprawdza się przy organizacji koncertów, spektakli teatralnych, wystaw artystycznych i innych wydarzeń kulturalnych. Nie da się również nie zauważyć branży filmowej i wydarzeń sportowych, które tradycyjnie są biletowane. Coraz częściej także turystyka, edukacja i firmy szkoleniowe również w tym kierunku się rozwijają.
Jak ułatwić proces sprzedaży biletów?
Sprzedaż biletów online znajduje zastosowanie w wielu różnych sektorach. To rozwiązanie wygodne dla firmy czy instytucji oraz samych klientów. Poza tym oszczędza czas, nerwy i sprawia, że każde wydarzenie jest dostępne niezależnie od tego, gdzie się mieszka. Nowoczesny system biletowy umożliwia klientom zakup biletu na wymarzone wydarzenie bez konieczności wychodzenia z domu, stania w kolejkach czy nawet dzwonienia.
Narzędzia do rezerwacji biletów
Z punktu widzenia firmy system rezerwacji online przyczynia się do zwiększenia konwersji i dochodów. To szczególnie ważne teraz, gdy klienci na każdym kroku są przyzwyczajani do tego, że wszystkie sprawy mogą załatwić przez internet, płacąc szybko i bezpiecznie, a po kilku minutach otrzymują mailem bilety. Poza tym doceniają oni wygodę, a dokonując płatności w chwili rezerwacji z wykorzystaniem aktywnego widoku sali, skracają czas, w którym przychody organizatora wydarzenia są generowane. Z drugiej strony takie rozwiązanie umożliwia lepsze prognozowanie obłożenia obiektu oraz kontrolowanie przepływu klientów. Nie ma też kolejek, a tradycyjne kasy przechodzą powoli do lamusa. A to pozwala znowu generować zyski.
System, który umożliwia sprzedaż biletów numerowanych
Platforma sprzedaży online opłaca się wszystkim. Sam organizator ponosi koszty tylko w momencie, gdy ktoś kupi bilet. Najczęściej jest to niewielka prowizja, która stanowi procent od ceny biletu. Te instytucje i firmy, które chcą zostawić sobie moduł obsługi stacjonarnej, mogą zdecydować się na konkurencyjny miesięczny abonament. Warto również zwrócić uwagę, że sama platforma to sposób na promocję swojego wydarzenia. Wielu klientów właśnie tu sprawdza, co się będzie działo. Mają do dyspozycji stronę internetową, aplikację oraz ponad 300 punktów sprzedaży stacjonarnej Empik. W ten sposób można także ustawić generowanie kodów rabatowych oraz wprowadzić system zarządzania sprzedażą. Dodatkowo rezerwację biletów można dopasować do swojej identyfikacji wizualnej, więc całość wygląda atrakcyjnie i profesjonalnie.