Xiaomi z myślą o polskich klientach otwiera dostosowaną do naszego kraju infolinię serwisową, a także polski e-mail, gdzie użytkownicy produktów marki będą mogli kierować zapytania dot. swoich problemów i uzyskać wsparcie techniczne.
Infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 20:00. Można wówczas dzwonić na numer +48 800 111 332, zadawać pytania i dowiedzieć się wszystkiego, co dotyczy naprawy sprzętu lub jego serwisowania. Dla osób, które nie lubią za bardzo rozmawiać, powstał też dedykowany adres mailowy: service.pl@xiaomi.com
Będziemy mogli uzyskać pomoc w rozwiązywaniu problemów, które dotyczą naprawy urządzeń – gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Będzie można również umówić się na serwis sprzętu, złożyć reklamację oraz sprawdzić status swojej sprawy.
Nie jest to infolinia sprzedażowa – nie dowiemy się o dostępności produktów i ceny.